
Zwroty
Odstąpienie od umowy
Jako konsument masz prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Klient zwraca towar na swój koszt.
1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy
Skorzystają z formularza zwrotu gdzie zwrócisz swoje zakupy bez wypełniania papierowych formularzy lub składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@uniqueanimals.pl
2. Spakuj produkty
Spakuj produkty które chcesz oddać wraz z paragonem lub fakturą. Powinieneś to zrobić do 14 dni od odstąpienia od umowy.
3. Odeślij paczkę na adres:
Unique Animals Jakub Wadziński
ul. Wolności 15
78-100 Kołobrzeg
4. Oczekuj na zwrot pieniędzy (do 14 dni)
Dokonane prze Ciebie płatności (koszt towary + ewentualny koszt przesyłki) zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni. Przy zamówieniu od kwoty 150 zł przesyłka jest darmowa. Jeżeli po zwrocie części towarów pozostała ilość produktów nie przekracza kwoty 150 zł promocja na darmową przesyłkę przestaje obowiązywać. W takim przypadku od kwoty zwrotu zostanie odliczona kwota przesyłki zgodnie z cennikiem danej przesyłki.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@uniqueanimals.pl lub drogą pocztową na adres ul. Wincentego Witosa 17/26, 78-100 Kołobrzeg.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Wolności 15, 78-100 Kołobrzeg
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.